Characters
Hitpoints en Skills
Alle spelers hebben 2 hitpunten in totaal (dus NIET per locatie) + 1 voor licht armor - + 2 voor plaatharnas.
Benen zijn geen locatie en zijn geen 'hitzone'.
Spelers kiezen een mal en mogen enkel de skills gebruiken die bij die mal staat.
Ambidex is geen optie.
Bedoeling van het spel is een leuk event te maken vol actie en adrenaline, waarin sluipen en tactiek de overhand heeft, beetje zoals paintball dus,maar met larpwapens en een verhaal.
Mensen die niet graag vechten kunnen hun hart ophalen in het aanvoeren of helen van de strijders, of hun magie gebruiken om daadwerkelijk es spelers naar het hiernamaals te blazen.
Character Mogelijkheden
The Free Alliance
Roleplay rollen:
- Krey lord - ambassador to the Laiquendi (Objective)
- Krey Mage
- Laiquendi Ritualist
- Laiquendi Elder
Actierollen:
- Krey detachement ( 8)
- Laiquendi Archer
- Laiquendi Swordsman
Forces of Oblivion
Roleplay rollen:
- Demonlord, general of Oblivion (Objective)
- Oblivion Ritualist
- Oblivion Nephayade
- Oblivion Mage
Actierollen:
- Shade warrior
- Marauder
- Oblivion stormtrooper
- Storm Berserker
Skills en aantallen
The Free Alliance
Roleplay rollen:
- 1 Krey lord - ambassador to the Laiquendi (Objective)
- 2 Laiquendi Ritualist - mana refill - dolk
- 3 Krey Mage - Paralyse - fireball
- 3 Laiquendi Elder - Helende kruiden - Zwaard
Actierollen:
- 8 Krey detachement Zwaard - Plaatharnas Torso of schild
- 10 Laiquendi Archer: Boogschutter - Licht Harnas - Dolk
- 10 Laiquendi Swordsman: Zwaard - Licht harnas - Dolk
Forces of Oblivion
Roleplay rollen:
- 1 Demonlord, general of Oblivion (Objective)
- 2 Oblivion Ritualist - mana refill - dolk
- 3 Oblivion Nephayade - Raise Dead (3) - Extensive hp (5)
- 3 Oblivion Mage: Paralyse - Fireball
Actierollen:
- 8 Storm Berserker : zwaard - plaatharnas Torso of spell 'earthquake'
- 10 Marauder : slagwapen - licht harnas - dolk
- 10 Oblivion stormtrooper - Zwaard - licht harnas - schild
Uitleg van de Skills
- Fireball
- (2 hp schade (projectiel)) Men gooit een projectiel (vuurbal), indien men iemand raakt heeft die - 2 hp. (bij armorloze wezens dus dood.) Mage kan 2 projectielen gooien en heeft dan een mana refill nodig.
- Paralyse
- 1 min. stilstand - moet door handaanraking van de magier. Bij 1 punt schade komt ie weer tot leven, indien 2 of meer spelers echter tegelijk slaan ben je dood.
Mage kan 2 paralyses casten en heeft dan een mana refill nodig.
- Helen
- 2 punten chade (zonder armor) is dood zowiezo en kan NIET gehealed worden. 1 hit oplopen kan gehealed worden zodat je weer 2 x geraakt moet worden voor je dood bent.Dit doe je door kort rollenspel van 1 minuut.
- Mana refill
- Je kan een mage weer de kracht geven om zijn magie te gebruiken.Dit doe je door een kort ritueel van 3 minuten hokuspokus naar eigen keuze (rollenspel). (Dus geen tikkertje)
- Raise Dead
- je kan een dode speler (ook van de tegenpartij) laten herrijzen en voor je vechten. (met een shade masker) Elke Nephayade kan maximum 3 spelers onder haar controle hebben.Shade warriors hebben geen lintje en hebben maar 2 HP zonder armor en de skills van de getroffen dode.Indien zij doden maken gaat dat lintje naar de nephayade.
Een gedode speler kan maar 1 maal Shade worden per character.(Je kan dus geen Shade een Shade maken)Wanneer een managebruiker word geturned krijgt hij 1 additionele mana erbij tot een maximum van 2.
- Extensive HP
- de Nephayade is moeilijk te zien en daardoor moeilijk te raken, hierdoor kan ze tot 5 schade trekken vooraleer ze uitgeschakeld is.
- Earthquake
- Stamp op de grond en schreeuw: earthquake waardoor iedereen in een straal van 5 meter omvalt (gaat liggen!) (behalve de berserker) en dan weer kan opstaan en verder kan vechten.De stormberzerker kan dit 2 x gebruiken in totaal.Mana refill kan niet.