Kaart
Kaart
Kaart Kaart Kaart
Kaart
Kaart
Kaart
Kaart Kaart Kaart




















Wereld

  Geschiedenis
  Volkeren
  Kronieken
  Virtuele rondleiding
  Verdwaald?
  Zoekmachine
  Woordenlijst

LArp

  Informatie
  Foto's
  Forum
  Inschrijven

Links

  Cauldron
 

Formanterra 1: Land in Zicht

De Dayari gaan op hun eerste expeditie om eten te verzamelen. Eenmaal aan land lijden ze echter ontbering na ontbering. Tijdens hun zoektocht wordt een eeuwenoud bewaard geheim ontrafeld waardoor er vreemde machten het spel in komen. Verder ontmoeten ze de slaven van de Meesters, de Shakri en ook de Shakri zelve. De verdere gebeurtenissen luiden onder andere het begin in van de Droommeester-sage...


Formanterra 2: Het Eiland van de Alchemist


Opnieuw trekken de Dayari er op uit om hun thuisland Formanterra te voorzien van voedsel. Op het Eiland van de Alchemist hopen ze dit te kunnen krijgen, maar de ontstane strijd tussen de aanhangers van Has en Dor bemoeilijkt de expeditie. Als de bewoners van Formanterra daarop voor de tweede maal geconfronteerd worden met de Sha'kri, blijkt de expeditie heel wat moeilijker uit de vallen dan in eerste instantie werd gedacht...


Formanterra 3: De Overeen- komst


Geconfronteerd met het feit dat ze zich in een droomwereld bevinden, moeten de Dayari een weg naar buiten zien te vinden. Als de bewaker van de toegangspoort hen echter vertelt dat dat ze niet gaat lukken zonder droomdruppels, zien ze zich genoodzaakt het spel mee te spelen. Hierbij stuitten ze op een derde confrontatie met de Sha'kri, Meva en een mysterieuze verschijning die zichzelf Lord Pumpkin noemt.


Eenmaal ontsnapt uit de droomwereld, vervolgen de Dayari hun tocht en komen terecht op het eiland van de Fems, een volk dat uit bloedmooie vrouwen en onderdrukte mannen bestaat. De Dayari zien zich gevangen tussen twee kampen, gebonden door een overeenkomst...





  Designed by Olga Ponjee Designed by Olga Ponjee